sobota, 23 stycznia 2016

Interview

4 stycznia odbyłem interview w RC Rzeszów.
Przed spotkaniem byłem bardzo, ale to bardzo zestresowany, ale na szczęście nie było czym się stresować.
Rozmawiał ze mną prezydent klubu i jeden z członków. Zaczęło się standardowo: od opowiedzenia o sobie. Prezydent klubu zapytał mnie o osiągnięcia pozaszkolne i zapytał po angielsku o to, co robię w gazetce szkolnej. Na koniec zapytał mnie (również po angielsku) żeby powiedzieć coś o polskim rządzie. I w tym momencie myślałem, że to koniec. Nie jestem w stanie powiedzieć nic na ten temat po polsku, a dopiero co po angielsku. Powiedziałem jedynie tyle, że szefem rządu jest Beata Szydło, a prezydentem Andrzej Duda. Na szczęście okazało się, że klub jest chętny, aby zostać moim klubem sponsorującym i teraz mam wziąć się za wypełnianie aplikacji. 
Wypełnianie aplikacji to jedna z najbardziej przerażających części przygotowań do wymiany dla wielu wymieńców, ale nie ma się czego bać. Poza listami do hfamily od Was i od Waszych rodziców i formularzami, które muszą wypełnić Wasz lekarz i dentysta nie ma tam nic strasznego. 
Przy okazji wizyty u lekarza okazało się, że jego córka spędziła rok na wymianie w Kentucky! Wiedział nawet, co to za organizacja o tajemniczej dla wielu nazwie - Rotary :)

W poniedziałek jadę na podpisanie aplikacji (muszą znaleźć się tam podpisy prezydenta i oficera wymiany klubu. Potem tylko oczekiwanie na decyzję o przyjęciu do programu (lub o nieprzyjęciu) i czekanie na placement. To chyba najgorszy okres przed wymianą. 

Zmieniłem też kraje, a raczej część z nich. USA zostało na pierwszym miejscu, na drugim zaś Meksyk i na trzecim Tajwan. Jak będzie dalej - zobaczymy :)


2 komentarze:

  1. Fajnie byłoby poczytać coś o Tajwanie, bo mimo że co roku od nas jedzie tam kilka osób, to jak na razie jest tylko jeden blog. Ale trzymam też kciuki za Stany i Meksyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja moleżanka z klasy jedzie na Tajwan, jeśli będzie miała bloga podrzucę Ci link.
      A tobie Hubert powodzenia i trzymam wszystkie kciuki, żeby to jednak było USA :D

      Usuń